22 Ekim 2015 Perşembe

VENÜS VE TÜYLERİ

         VENÜS VE TÜYLERİ...
Aman Allah'ım bunlar ne her yerde , halıları zaten kaldırdık tuvalet eğitimini tamamlayana  kadar ve zaten sıcak ona da varım ama bu tüylerle yastık yapılır .("çok tatlı ya ":) geçer mi ?diyorsun bende öyle umuyorum ve istediğim güzel haberi de aldım bunlar bebeklik tüyleriymiş dökülmesi normalmiş .Benim gibi ilk kez Golden bakanlara duyurulur panik yok her şey  kontrol altında...

 Peki bu ateşli hallere ne demeli insan pardon hayvan içme suyuna ayaklarını sokar mı? içmiyor resmen duş alıyor .her yer sırılsıklam tatlı kız, şirin kız,güzel kız,yaramaz kız ,pasaklı kız

zaten balkona tuvalete gidiyorum  öğrendim ben havasındasın ama bir balkona yapsan, iki evin içine yapıyorsun göz yumuyorum farkındasın değil mi ?tatlım benim  bu arada tüy işini de ablaya attık ,her gün tarayarak yardımcı olacak kızım benim ,sevgiler...


8 yorum:

  1. Okuyucu sana söylüyorum venüs sen anla ((:

    YanıtlaSil
  2. oy çok şeker bu tüylü! güle güle mutlulukla büyütün...

    YanıtlaSil
  3. aynen öyle ama anlayana :) çok tüylü diye bu canlardan vaz geçmeyelim bebeklik tüylerini atınca şu an tüy sorunumuz kalmadı lütfen parayla satın almayalım sahiplenelim

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Blog keşif etkinliğinden geliyorum, takipteyim..Sevgiler:)

    YanıtlaSil