16 Şubat 2016 Salı

HALLERİM VAR BENİM :):)

      Ara karne tatili , Venüs'ün regl olması derken taşınma telaşı uzunca bir süre yazamadım ama boş kaldıkça takip ettiğim bloglarımı okumayı ihmal etmedim bu arada :)


         Karnemiz çok güzel geldi belgemizde vardı dahada mutlu etti bu bizi umarım hep böyle başarıları devam eder.Çokta bir şey anlayamadı kızım bu seneki tatilinden   bir haftasını taşınacağımız için toplanmamız bir haftası da yerleşmemiz aldı.Tatilin son günü odasını tamamlayabildik pazar akşamı ancak yatağında yatabildi kuzum :) bu birazda kendi seçiminden oldu abisi diğer evdeki odasını kabullenirken  o yenilemek isteyince  mobilyalar gelene kadar ortada kaldı.Buradan da "aza tamah etmeyen çoğu bulamaz "sözünü sık sık tekrar ettik kendi aramızda:):)

(dağınıklık nerede Venüs orada)

      Asıl süprizi bize Venüs yaptı,dişi köpeklerinde regl olduğunu biliyordum fakat 21 gün sürdüğü konusunda hiçbir fikrim yoktu:) öyle ki işten gelip bir yandan toparlanırken onun bir kaç gündür kokusunun değişmesinin sebebinin regl olmak üzere olduğunu anladığımda önce bir panik olduk tabi hemen googl amcaya sorular nasıl olur? kaç gün olur? ne yaparız gibi :):) paniğimiz çabuk geçti insan beklemediği bilmediği durumlar karşısında panikliyor doğal olarak. Bilgilenip donanınca bir şeyimiz
kalmadı :)
(ellemeyin beni benim hallerim var)
            evet dişi köpekler 6 aylıktan sonra muhtemelen 21 gün süren ve her 6 ayda tekrarlanan regl dönemine giriyorlar ilkinde Venüs'de olduğu gibi küçük bir kız olduğundan durumun farkında olmuyorlar ama daha sonrakilerde sorun olabiliyormuş çünkü regl dişi köpeklerde kızgınlık dönemi oluyor.Venus farkında değil ama dışarıda ki birçok köpek bunu hissedeceği için dışarı hiç çıkarmadık yalnız taşındığımız gün mecbur çıkardık oda arabada korumamız altında :):) diğer regl dönemi gelmeden kısırlaştırmayı düşünüyorum Nisan sonu gibi. Kısırlaştırma gelişimini biraz durdurabilir diye duymuştum o zamana kadar biraz daha gelişsin kızım :)

        Durum bu olunca çözümleri de kendimizce bulmaya çalıştık halıları kaldırdık zaten taşınacaktık,
koltukları örttük ilk gün köpek pedi kullanalım diye denedik ama başarılı olmadı Venüs bez olduğunu fark etmediği için tuvalete her zaman gittiği gibi gidip daha sonra bezi çıkardı  bizde serbest bıraktık paspas elimizde damlaları temizlemek daha kolay geldi.Dişi köpeklerde regl araştırırken zaten yorumlarda okumuştuk baştan herkes bir panik olmuş ama sonrasında doğal karşılayıp su ve deterjanla sorunun çözüleceğini anlayıp olayı kabullenmiş :):) 

         Sonuç olarak sağlıklı ve huzurlu bir şekilde evimize yerleştik...sevgiler  

 

13 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takibe aldım ben de bloğuma beklerim :)
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Güle güle oturun. Venüs de pek güzelmis masallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim iyi dilekleriniz için, güzeldir minik kızımız :):)

      Sil
  4. :)Ben de ilk kez duydum gerçekten demek dişi köpeklerde böyle bir olay varmış. Güle güle oturun bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) evet var ve çokta sorun edilecek boyutta değil aslında baştan bir panik olduk seviyorsan katlanıyorsun her şeye onun sevgi dolu bakışı yetiyor :)

      Sil
  5. gule gule oturun hayırlı olsun yenı evınız :) dısı kopeklerde kedılerde hepsınde war bu durum ama bundan oncekı kopeğim de suanki mişha da da boyle bı durumla hıc karsılasmadım o kadar temızlerdı kı hıc gostermedıler oldugunu bazen 1 2 damlayla anladım ama normalde hemen gerı temızlıyorlardı dolayısıyla hıc belırtı gostermedıler :) mısha zaten suan kısır :) dısarı cıkmaması sızın acınızdan daha ıyı olmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) daha küçük anlayamadı ne olduğunu zavvallım :)siz şanslıymışsınız sevgiler

      Sil
  6. çok tatlıııııı bu yazında her şey yaaaa :)

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim deeptone yorumun için :)

    YanıtlaSil
  8. köpüş halleri için yarım orkid koyuyolar sokağa çıkarken bi deee belki lazım olur :)

    YanıtlaSil
  9. cok tatlıymış venüs erkek köpeğimiz vardı bizimde önceden bu sebeple hiç böyle birşey araştırmamıştım şimdi yazı ile farkettim böyle bir durum olabileceğini.. ah canım yaa onun adına da zor anlatamıyor hallerini :)

    YanıtlaSil