10 Ekim 2016 Pazartesi

AKLIMIZDA BULUNSUN

               Hafta sonu bir fırsatını bulup kuaföre gittim.Kaşımdaki dökülmeden dolayı oluşan açılmaları artık ciddiye almam gerektiğini bir kez daha hatırlattı kuaförüm.Aslında şu baharatçılarda satılan küçük şişelerdeki sarımsaklı yağlardan aklıma geldikçe kullanıyordum ama çok faydası olmadı.Ben de artık kuaförüm'ün tavsiye ettiği ve birkaç kez başkalarından da duyduğum karışımı hazırlamaya karar verdim.Bu gidişle kaş keli olacağım:)
  Karışım oldukça basit uygulaması da bir o kadar kolay,40 diş sarımsağı soyuyoruz, eziyoruz,yarım çay bardağı hakiki zeytinyağı ile karıştırıp bekletiyoruz.Pamuk ,fırça yada benim gibi pamuklu kulak  çubuğu ile karışımı kaşımıza sürüyoruz ,sarımsağın o güzel kokusuna dayanabildiğimiz kadar bekletip yıkıyoruz.Basit bir işlem aslında düzenli yapıldığı zaman sonuç kesin:)
Sarımsakla aynı uygulamayı çok eskiden saç için duymuştum hatta deneyen bayandı, çok fazla saç dökülmesi vardı,sarımsaklı zeytinyağı uygulamasıyla saç köklerini korumuş ve yenilerinin çıkmasını sağlamıştı.Sarımsak bu bin derde deva azıcık da kokusu güzel olsaydı:)


18 yorum:

  1. İnşallah en kısa zamanda sonuç alırsınız :)

    YanıtlaSil
  2. hemen g+ da paylaşayım da bu yararlı bilgi daha çok kişiye ulaşsın, sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Bende kaşlarımdan cok sıkıntılıyım bir sene de bıraksam çıkmıyor. Kalınlaştırmak imkansız.. sarımsağa da hiç tahammülüm yok napcam bılmıyorum ve bende cok kafama takıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. basit dursa da kaş önemli sonuçta yüze karakter katıyor bir yerde.seyrek yada az olması bir yana ara ara olan dökülmeler çok kötü duruyor valla:)

      Sil
  4. teşekkürler bilgilendirme için canım güzel bir bilgi ama ben pek uygulayacağımı düşünmüyorum malum sarımsak kokusundan dolayı

    YanıtlaSil
  5. Umarım işe yarar, sonucunu da paylaşın lütfen :)

    YanıtlaSil
  6. çok ilginçmiş yaa, bu yazıyı bi ara bilokuma koyayım da herkes öyrensin :) kaş keli hihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım kitleleri aydınlatalım kimse kel kül kalmasın:)

      Sil
  7. Çok faydalı bir yazı olmuş. Her ne kadar ihtiyacım olmasa da ilerde olabilir :) Bu karışımın sivilcelere de faydası olacağını düşünüyorum nedense. Ben bir sivilcelere deneyeyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilemedim sivilcede nasıl olur canım önce araştırmak lazım derim:)

      Sil
  8. kesinlikle çok faydalı bir yazı olmuş, bu kürü ben de uygulamıştım bir dönem ve çok faydasını görmüştüm, elinize sağlık =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim,umarım bana da faydası olacak biraz oldu da sanki:)

      Sil
  9. merhaba bloğunuzu keşif etkinliğinden buldum sizi takipteyim :) benim kaşlar doğuştan seyrek işe yarar mı acaba :) bloğuma da beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hoş geldin:)dökülmede faydası oldu bana deneyin derim zararı olmaz sevgiler

      Sil